Sunday, January 12, 2014

KONVOKESYEN USIM KE11

ALHAMDULILLAH... ini lah ungkapan yang sangat bernilai buat diri ini kerana Allah masih memberi ruang dan peluang untuk menghirup udara di muka bumiNya. Kalimah ini juga tidak tergambar betapa syukurnya aku kehadrat Illahi di atas pelbagai nikmat yang telah di kuniakanNya.

Konvokesyen USIM ke 11 telah berlansung dengan jayanya dua bulan yg lalu. Namun aku masih tidak punya ruang masa untuk mengucapkan jutaan terima kasih ini kepada semua insan2 tersayang yang telah banyak berkorban masa dan tenaga demi segulung ijazah ini. 

Buat keluarga tersayang, abg, mak dan kakak..terima kasih kerana telah banyak berkorban. Masa dan wang ringgit yang kalian keluarkan sangat berharga buat diri ini. Mungkin tidak dapat di bayar balik kesemuanya. Niat di hati ingin mendapat Kelas Pertama, namun tidak kesampaian juga. Tapi aku telah berusaha bersungguh2 untuk mendapatkan yang terbaik buat kalian. Buat buah hati umi, Muhammad Anas Akhtar, terima kasih kerana menjadi anak yang soleh ketika berada dalam perut umi, mengikuti pengajian di kuliah bersama umi dan berpraktikal langsung bersama umi buat sementara waktu. Kehadiran mu dalam keluarga ini benar2 menghiburkan hati kami.

Buat para pendidik yang telah banyak mencurahkan ilmu, terima kasih semua. Teristimewa buat para pensyarah FKP yang secara langsung di bilik kuliah dan tutorial. Tidak lupa juga buat murabbi2 yang secara tidak langsung berbakti mendidik anakmu ini di pelbagai pelusuk ceramah, modul, seminar dan konvensyen yang telah aku hadiri.

Buat sahabat seperjuangan, terima kasih semua kerana telah banyak membantu rakanmu ini memburu kejayaannya. Exspecially to Fida, Wani dan Husma, rakan sebilik, serumah, sekelas, sekuliah, dan sekampus. Semua ini insan2 yang banyak berbakti.

Terima kasih juga buat pihak pengurusan universiti kerana telah memberi peluang kepada saya untuk melanjutkan pengajian hingga ke peringat akhir ijazah. InsyaAllah ilmu ini akan saya gunakan untuk berbakti kepada masyarakat pula nanti. Ijazah merupakan permulaan langkah, akan aku teruskan ke peringkat yang lebih tinggi. Mohon doa kalian sebagai inspirasi dalam mengharungi kehidupan yang mendatang.

TERIMA KASIH SEMUA ... TERIMA MASIH UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA..
I'M PROUD TO BE USIM ALUMNI..

No comments:

Post a Comment